Гарантійні зобов'язання
Офіційна гарантія від виробника розповсюджується на всі товари, придбані в Tarzanka.ua. Умови гарантії в цьому випадку вказуються в опису до товарів в картці товару. При купивлі такого товару під час отримання його у продавця чи у кур'єра покупець отримує також заповнений гарантійний талон, відривні талони на гарантійне обслуговування, інші гарантійні документи, що надаються виробником(постачальником). В деяких випадках гарантійний талон не видається, а документом, що підтверждую гарантійні забов'язання по товару, виступає розрахунковий документ. Термін дії гарантії починається з дня передачі товару покупцю. Продавець чи кур'єр повинні видати покупцеві розрахунковий документ, перевірити укомплектованість та якість товару за присутністю покупця, а також проінформувати останнього про належні правила користування товаром. Будь ласка, зберігайте всі видані кокументи до товару, особливо документ, що засвідчує оплату товару та всі видані гарантійні документи, протягом всього терміну експлуатації товару. Якщо з якихось причин Ви втратили чи пошкодили гарантійні документи від виробника, ми допоможемо відновити їх, якщо на товарі вказан серійний номер, та зберігся розрахунковий документ. Задля уникнення помилок та непорозумінь, уважно ознайомтесь з умовами гарантійного забезпечення, та з правилами користування товаром. Як правило, детальні умови щодо гарантійного забезпечення товару (в тому числі умови припинення гарантії) та контакти сервісних центрів, до я ких Ви можете звернутися у разі виявлення несправностей протягом гарантійного терміну, вичерпно вказані у гарантійному талоні. Якщо такої інформації не вказано, будь ласка, звеніться до виробника товару за роз'ясненням за реквізитами , вказаними на упаковці. Або напишіть нам, якщо упаковка не зберіглась, ми забезпечимо Вас актуальною інформацією щодо цих реквизитів.
Дії у разі придбання товару неналежної якості
Покупець має право відмовитися від товару, що був доставлений, або повернути його безпосередньо кур'єру, якщо товар виявився неналежної якості (зламаний, зіпсований, не працює), або якщо був доставлений не той товар, що замовлявся. В цьому випадку вартість доставки не сплачується покупцем. У разі виявлення недоліків, які виникли з нашої вини або вини виробника товару, Ви можете протягом 14 днів не рахуючи день купівлі обміняти товар в нашому магазині на аналогічний, або, якщо такого товару не має в наявності, на схожий за характеристиками та ціною, або, за своїм бажанням повернути сплачені за товар гроші. Для цього необхідно мати з собою паспорт, документ, що підтверджує оплату, для товарів, на які встановлено гарантійний строк, - гарантійний талон чи інший документ, що його замінює, з позначкою про дату продажу. Також товар має бути в своїй упаковці та без пошкоджень. В разі виявлення дефекту чи виходу зі строя деяких складних технічних товарів, продавцю може бути важко виявити причину поломки. В такому випадку товар буде спрямовано на експертизу виробника. Покупець має право на відшкодування збитків за вишчезазначеною процедурою, якщо експертиза підтвердить що правила використання не були порушені, а товар вийшов зі строя з вини виробника. Якщо несправність товару, що підлягає гарантійному забезпеченню, виникла після закінчення 14ти денного терміну, але впродовж гарантійного періоду, будь-ласка, зверніться до сервісного центру виробника товару.
Повернення, обмін товарів належної якості
Відповідно до закону України "Про захист прав споживачів" покупець має право в 14ти денний термін (не рахуючи дня купівлі) обміняти чи повернути товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий разом з проданим товаром. Якщо оформлюється повернення, покупець отримує гроші одразу, а в разі неможливості повернути гроші одразу - в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом семи днів. Якщо покупець відмовляється від замовленого товару належної якості під час доставки кур'єром, покупець має сплатити віртість доставки. Іграшки м'які та гумові надувні не підлягають обміну/поверненню згідно Постанові КМУ від 19 березня 1994 р. N 172.